fredag 2 september 2011

Läsplanering .... eller det var tanken.

 WOHOO! Första inlägget! Det borde firas med saft och tårta 8D .


Jag har precis fixat layouten, men har en massa småsaker att fixa, och så måste jag lista ut hur jag ska fixa olika kategorier och sånt. Men det är bara att ta det med tiden, inget är perfekt från första början ^^

Precis som rubriken säger så skulle detta vara meningen att vara en läsplanering. Men som den konstiga människa jag är så KAN jag inte följa en >8D. Så jag tänker helt enkelt strunta i det. 
Men för att ens kunna tänka på att ha en läsplanering måste man såklart ha en bok!
Erkänn.. ni är nyfikna på vilken bok jag ska läsa. 
Ellerhur? 8D

Well, det får ni tyvvär inte veta..... Nej, skojade bara.
Boken jag ska läsa heter "Liket I Biblioteket" av Agatha Christie (Duh, vem annars?). 
Jag bäddar in filmversionen av "The Body In The Library" som gjordes 1984 bara för att ni ska ha något att titta på. Själv planerar jag på att kolla på den efter jag har läst boken och jämföra dom sen! ^^




Annyeong ~~ 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar