fredag 30 september 2011

Diagram ♥_♥

Dethär är DEFINITVT det sista jag kommer göra på denna lilla skol-blogg! TT TT Erkänn, ni saknar mig redan (^_~) 


Eftersom deadlinen är tills idag så hinner jag inte med mycket mer, men eftersom jag är så duktig(*ironi* , *ironi*) så "slängde" jag ihop lite diagram i Excel (närmare bestämt en WANNABEE Excel (har inte riktiga Excel på datan, utan något som heter "Open Office") =__= )  Så hoppas att du får ut något av dom! XD 


Kom fortfarande ihåg : KLICKA PÅ BILDEN FÖR EN STÖRRE VERSION! 8D


Ett diagram om hur många böcker Agatha Christies huvuddetektiver har varit med i! ^^





Agatha skrev böcker under andra namn än "Agatha Christie" .
ÒwÓ



Källor : Wikipedia  (Jag har faktiskt inte använt wikipedia i denna blogg förens nu >8D)
            Denna Lilla sida
             Och denna!

Det var svårt att hitta korrekt info om detta, så fick kombinera dom tre ovanstående sidorna! XD Och det blev bara två diagram, men som ni kan se så börjar det bli sent *pekar på tiden* så hinner inte göra mer diagram TT TT.




Annyeong ~~

0 kommentarer:

Skicka en kommentar